XVI Festival de curtmetratges de Vinaròs "Agustí Comes"

premi                                                                            alt

Bases de participació:

El format d’enviament serà en DVD, USB o mitjançant plataformes digitals

Seran admesos un màxim de 2 curts de ficció per participant, estrenats  a partir de gener del 2016 (inclòs) . No s’admetran documentals, ni curts de caràcter publicitari, institucional o d’animació.

La durada màxima dels curts serà de 20'

La temàtica serà lliure.

Hauran d’estar subtitulats en castellà o català tots aquells curts que no estiguen rodats en qualsevol d’aquests dos idiomes.

Inscripció:

Les còpies s’hauran d’enviar abans del 30 d’abril de 2017

Per correu ordinari a l’adreça:

Carrer Socors, 64

12500 Vinaròs

(a l’atenció de Nati Romeu)

Per correu electrònic a:

La còpia haurà d’anar acompanyada de la fitxa d’inscripció a més de:

•        Fotocòpia del DNI o document d’identitat del director o directora
  •        Fotografia d’alguna seqüència o cartell anunciador

Les despeses d’enviament de còpies per correu ordinari, seran a càrrec dels/les participants. Les còpies no es tornaran i les no reclamades en acabar el festival, es destruiran. L’organització no es responsabilitzarà dels danys que puguen patir les còpies durant el transport.

Drets d’exhibició i Jurat:

El Jurat triarà entre totes les obres presentades, un total de 12 curts que seran els finalistes i els que concursaran per l’obtenció del Premi del Públic i Premi del Jurat.

Es proporcionarà la llista dels finalistes abans del 5 de juliol del 2017.

La decisió del Jurat, serà inapel·lable.

L’organització podrà fer ús de fotografies dels curts, per a la promoció en premsa.

Les projeccions seran durant els mesos de juliol i setembre del 2017.

Les dates seran:

18 de juliol: Inauguració del Festival i projecció de  4 curtmetratges finalistes.

19 de juliol: projecció de quatre curts finalistes.

20 de juliol:     “                    “              “

29 de juliol: Lliurament de premis i projecció dels curts guanyadors.

30 de setembre: Lliurament del premi “Vinaròs en curt” i projecció del curtmetratge guanyador.

Premis:

Premi del públic, patrocinat per l'Ajuntament de Vinaròs:

1000 € i escultura de Lukas Ulmi (*)

Premi del jurat patrocinat per la Fundació Caixa Vinaròs:

1000 € i escultura de Lukas Ulmi (*)

(*) Peça única

Premi Vinaròs en curt “Felipe Osanz”.

Podran participar tots aquells curtmetratges que estiguen relacionats d’alguna manera amb la ciutat de Vinaròs (rodats, interpretats, dirigits, musicats, etc.).

En aquest cas, podran participar tot tipus de curts: ficció, documentals, d’animació, etc. i la durada màxima serà de 45'

Les adreces per enviament de còpies seran les mateixes que les del Premi del Públic i del Jurat i la data màxima d’enviament serà el 30 de juny de 2017.

El premi l’atorgarà el Jurat del Festival i està dotat en 600 €. Està patrocinat per Fundació Caixa Vinaròs.

logo fundacio_new                                                                                                                            ajuntament de vinaros

<<  Juliol 2017  >>
       1  2