La Fundació La Fundació Sala Sebastià Miralles Programació Detalls - EXPOSICIÓ DE VICENTE BARÓN "CARTOGRAFIES IMAGINADES"

Programació

EXPOSICIÓ DE VICENTE BARÓN "CARTOGRAFIES IMAGINADES"
01.07.2017 - 09.09.2017 17.30 h - 20.30 h
Sala Sebastià Miralles

EXPOSICIÓ

"CARTOGRAFIES IMAGINADES"

ESCULTURES DE VICENTE BARÓN

A L'ESPAI SEBASTIÀ MIRALLES

INAUGURACIÓ DIA 1 DE JULIOL A LES 18:30 H

L'EXPOSICIÓ ES PODRÀ VISITAR DE DIMARTS A DISSABTES DE LES 17:30 H A LES 20:30 H

FESTIUS TANCAT. ENTRADA LLIURE

Vicente Barón (València, 1968) és doctor en belles arts per la Universitat Politècnica de València, de la qual ha estat vicedegà d'Infraestructures de la Facultat de Belles Arts de Sant Carles, actualment és professor titular del Departament d'Escultura.

Compta amb un extens currículum amb diversos premis i reconeixements al llarg dels seus més de 25 anys de treball com el Premi Internazionale di escultura Umberto Mastroianni a Itàlia per a la qual va elaborar una gran escultura de deu metres per a la seva exposició en l'entorn urbà.